dijous, 10 de maig del 2012

Collaret vintage


Què contenta que estic!!! Ja m'ha arribat!!

En aquest post us vull ensenyar un collaret preciós que vaig veure al blog de Winyjack, me'n vaig enamorar i avui ja el tinc a casa. 

Té unes cosetes moníssimes, me les hagués emportat totes...




Raquel moltes gràcies per la rapidesa i pel detallet que m'has fet arribar, ara mateix està amb els meus mocadors de coll, quina bona oloreta.

Demà estreno el collaret! 

Per cert, és molt més bufó que a la foto, us ho garantitzo.

Us agrada?

Fins aviat boniques!



13 comentaris:

  1. És monísim, Júlia !!

    Un petonet i bon cap de setmana !!! ♥

    ResponElimina
  2. es precioso!! me metere en la pagina para chafardear haber!! muakkk!

    ResponElimina
  3. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. Que guay!! Ara vaig a veure quines cosetes més té!!
    Petonets!

    ResponElimina
  5. Hola guapa !!!
    Gracias por este lindo enlace y estas hermosas palabras....
    Espero que lo disfrutes mucho....
    Y gracias a ti !!!
    Un besito muy grande.
    Raquel.

    ResponElimina
  6. És molt original!!! Apa a lluir-lo toca.
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. M'encanta! Jo també he estat temptada moltes vegades de quedar-me alguna cosa...algun dia hi cauré!!! jeje! Un petonet!

    Cris

    ResponElimina
  8. Molt bonic Júlia!! Ja l'has estrenat ;) ? Em passaré per aquest bloc, no el coneixia!!

    ResponElimina
  9. ¡Hola Julia! Muchas gracias por dejarme un comentario; me he dado un paseo por tu blog y me gustan mucho tus trabajos. A partir de ahora te seguiré.
    Besos y hasta cuando quieras.

    ResponElimina
  10. Ja l'has estrenat? moltes gracies per passar per el meu blog.
    Un petó

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...