dilluns, 27 d’agost del 2012

Hem perdut el seny!!


La setmana passada la mare i jo vam fer tarda de noies, i es que això de tenir l'horari intensiu és fabulós. 
Ho tenia tot organitzat, així que vam agafar el cotxe i cap a la Barceloneta al I love kutchi.

La Mara té una tenda preciosa, petitona i plena de sorpreses.  




Feia molt de temps que no m'ho passava tant bé en una botiga, anàvem boges amunt i avall i ... llavors ens vam desmadrar i ens vam emportar mitja tenda!!



I una miqueta de ganxet de roba i uns botonets




Però la tarda encara no s'havia acabat i ens vam deixar caure pel Nunoya.
Vam veure unes robetes de la col.leció d'Echino Decora, de Kooka by the New York illustrator Nancy Wolff i  de Melody Miller  que ens van encantar, perfectes per fer necessers entre d'altres cosetes.




En fi, ara tornem a tenir el cistell de les teles ple i per tant projectes i il.lusions també renovats.

Estem super contentes!

Una abraçada i fins aviat




25 comentaris:

  1. Hola Julia , quina botiga mes xula hi fet una ullada hi penso anar-hi i potser m'apunti algun taller
    Petons

    ResponElimina
  2. Una tarda ben aprofitada en tots els sentits!!! Ja anirem veient el que fas amb aquestes cosetes tan boniques!! Petons

    ResponElimina
  3. Jejeje! Te m'has adelantat :) és part del plan que tenim per aquest divendres! Però ara no sé si haureu deixat alguna cosa per comprar ;))!!
    Què dir-te de les teles? Doncs....que m'agraden TOTES!! Quina tarda més xula que vau passar! Ara a cosir un munt de coses maques:)!
    Petons Júlia! Fins aviat!!

    ResponElimina
  4. Quina tarda mes maca devieu passar!! Les teles que vau triar son molt xules, quina il.lusio!! A mi hem faria fins i tot llastima fer-les servir. Ja anire veient el que feu. Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Quines robes mes maques i que de gust be poder perdre el seny de tant en tant, m´apunto l´adreça de I love kutchi, hi harém de passar.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Ohhhh m'grada molt aquesta botiga, jo no hi he estat pero i he comprat per internet, te coses xulisimes.
    Aiixxx jo tambe tinc ganer de fer una tarda de noies pero fins d'aqui un parell de setmanes no podra ser, pero vaja tot arriba...
    Una abra¢ada.

    Anna

    ResponElimina
  7. apa !! Festa grossa !!! :D jajaja ara us queda produir, produir i produir !!!

    ResponElimina
  8. M'agrada moltíssim tot el que vau comprar i em puc imaginar lo bé que us ho vau passar. Ara ja pot arribar la tardor que teniu molt de material per a la nova temporada ; )

    ResponElimina
  9. JULIA!!!! que chuulooo! *.* un millón de gracias! Nos vemos muy pronto en la shop para un super taller! <3

    ResponElimina
  10. Quines coses tan maques!! Les robes són precioses, i el trapillo molt alegre!! Amb ganes de veure el nous treballs. Petons.

    ResponElimina
  11. Reina!!!!! Que tengo pendiente que me envies tú dirección de correo para enviarte la información que necesitabas de la revista Tilda!!!!! lastildasdearime@hotmail.com Por cierto...le hemos dado al shopping eh!!! Jaja...Notte guapa.

    ResponElimina
  12. Jiji..que locura no me extraña que compraras tanto..no es para menos !! Nos vemos a la vuelta y nos ponemos al día !! Un beso wapetona.

    ResponElimina
  13. Júlia! M'encanta aquesta botiga! Quina sort teniu tu i la teva mare de compartir amb tu aficions i tardes de noies, jeje!!
    Estem impacients per veure les teves creacions! Un petò per totes dues!

    ResponElimina
  14. Una tarde de compres genial , lesteles son precioses

    Petons , Anna

    ResponElimina
  15. Ja tinc ganes de veure que meravelles fas amb les teles.
    Una abraçada.
    Olga

    ResponElimina
  16. que cosas tan bonitas, no nos extraña que compraras. Un besote .

    ResponElimina
  17. Mmhh que bé que sona tarda en femení! Quins descobriments de botigues! Molts petonets!

    ResponElimina
  18. OOOlalala!! quines compres més xules!!! i quines robes més maques!!! ara ja tens feina per dies!!;) petons.

    ResponElimina
  19. Jo també vull perder el seny!!! ;)
    Ja puc publicar comentaris al teu blog... què bé!! (fa díes que era impossible)
    Petons, Giovi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ah si? Què et passava?
      a veure quan et passes per l'Artesanato. Jo ja començo les classes altre cop! quines ganes!
      Una abraçada

      Elimina
  20. que bé una tarda de compres en una tenda com aquesta, i que bé poder-ho compartir amb algú i que a sobre sigui la mare. Felicitats!!

    ResponElimina
  21. Me apunto esta tienda, la visitaré cuando vaya a Barcelona.
    ¡Saludos!

    ResponElimina
  22. Hola Julia avui he anat a la botiga m'encantat, he comprar unes quantes robetes, ( me les volia quedar totes)i he preguntat pel monografic que fan tambe son molt xulos, pero de moment ho te molt ple. Gracies per l'informació
    Petons

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...