dijous, 27 de setembre del 2012

Sorpresa XL


Amb la Cristina hem fet bon feeling i ara he estat jo qui li ha enviat a casa un regalet.
Com en vàries ocasions va dir que li agradava molt el ganxet XL amb drapet vaig decidir fer-li un.

Pel que fa als colors m'hauria estimat més que fossin de topets (que a la Cristina li encanten) però no em combinaven gens així què hem vaig arriscar i li vaig fer amb turquesa i un estampat a joc.

El resultat va ser aquest...

A les puntetes del llaç hi he posat una mica de washi


Els drapets són de l'Artesanato



Espero que us hagi agradat. 
Jo m'ho he passat bomba fen-t'ho i a la Cristina li ha encantat!
T'ho mereixes bonica!

Fins aviat


Pd. Aquesta és l'entrada nº 100!!!




18 comentaris:

  1. Es molt maco, i els colors també. Ets una "krac" amb això del ganxet, està super !!!!. Una abraçada.
    P.D: On compres tu el "trapillo" perque jo no en trobo de tots colors.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A l'Artesanato i ara estan de rebaixes, mira el link que penja a l'esquerra..
      Una abraçada i moltes gràcies

      Elimina
  2. Quin turquesa mes bonic, m´esteu fent agafar ganes de posar.m´hi.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Xulíssim!! I molt afortunada la Cristina de poder-ho lluir ;)

    Molt maco Júlia !!!

    Ptons ;)

    ResponElimina
  4. Ahhh !!! I felicitats per el centenar !! De vegades escric massa ràpid jajajaja

    ResponElimina
  5. Quin detall més bonic has tingut amb la Cristina !!
    Enhorabona pe rla teva entrada nº 100, això són munt eh ?
    1 petó

    ResponElimina
  6. Ja t'ho he dit però estic SÚPER CONTENTA Júlia, només faig que mirar-me'l!!!!!! I li dic al meu home, oi que és xulissim?????? Jajaja! Sóc com una criatura....molts petons guapa!!!!

    ResponElimina
  7. Jajaja...qué chulo!!!! Por cierto hoy he publicado el cojín que te copié...bssss notte wappi!!!

    ResponElimina
  8. Felicitats per les 100 entrades, espero llegir-ne moltes més!!! Segur que li ha agradat el regalet!! Petonets

    ResponElimina
  9. Tens un blog molt interessant, m'agrada! Ja tens una seguidora més. Aquesta tarda vaig a fer un curs de ganxet xxl aviam q tal! Un petó.

    ResponElimina
  10. Tenies l'éxit asegurat, es xulíiisim !!!
    Felicitats per les 100 entrades !!!

    Petonetsss !!

    ResponElimina
  11. Hola, ja ho he vist al blog de la Cristina. És molt maco. I els colors també. M'agrada molt el teu blog i gràcies pels teus comentaris.

    ResponElimina
  12. Juuuliiiiaaaa! Te ha quedado monísimo! Bueno, como todo lo que haces!divinoo!
    Felicidades, cada vez más cositas! El log te está quedando precioso!

    ResponElimina
  13. T'ha quedat de fabula, m'agrada molt i a la teva amiga segur que tambe
    Petons

    ResponElimina
  14. Maquíssim Júlia!!!! I el color m'encanta!! Quin encert de regal ;)!
    Enhorabona per les teves 100 entrades! Segur que en faras moltissimes més, i nosaltres ben contentes de llegir-te!!!
    Una abraçada i bon diumenge!!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...