dissabte, 15 de juny del 2013

Friends forever

El 7 de juny va ser l'aniversari de la meva millor amiga, l'Esther. 
Vaig estar rumiant mot i al final em vaig decidir a fer-li un bolso estiuenc...ara que fa tant bon temps i que ve de gust anar a terracetes estarà moníssima.... 

Mireu mireu!!!


És tat xulooo!!!! M'encanta aquest drapet blanc i vermell! El vaig comprar a l'Artesanato i el vaig combinar amb aquestes ases de fusta.


Però el que més m'agrada és el folre amb tela Tilda d'estrelletes i el botó gegant de coco!





Bé, li vaig donar ahir i li a encantar!!
T'estimu princesa!! Friends forever!!!!

23 comentaris:

  1. És xulíssim, Júlia!
    Felicitats a les dues!
    Muuuuuuak!

    ResponElimina
  2. Ohhhhhh Julia!!! Ets tota una experta amb el ganxet XL!!! Es una bossa xulíssima!!!. Molts petons.:))

    ResponElimina
  3. Genial m'encantat tot i tot. Molt estiuenc. Ets una maquina de fet aquests bolsos. Un peto

    ResponElimina
  4. Que bonito y que bien queda el trapillo. Me encanta el color y el asa ea una mónada.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  5. M'agrada moltísim, i les nanses són perfectes, no les he vist mai com aquestes. petons.

    ResponElimina
  6. Eres una crack! Te ha quedado divino!
    Un regalo precioso para una amiga!

    ResponElimina
  7. Eres una crack! Te ha quedado divino!
    Un regalo precioso para una amiga!

    ResponElimina
  8. Super maco Júlia com tan ben acostumades ens tens!!! Molts petons guapa!

    ResponElimina
  9. Ha quedado precioso, nos ha encantado.
    Un beso guapa.

    ResponElimina
  10. T'ha quedat espectacular!!! I el forro maquíssim! Segur que li ha encantat!!!! Felicitats!!

    ResponElimina
  11. Que macu!!!! clar que li va agradar, està fet amb molt bon gust, i segur que amb molt de carinyo!!!!! ara a lluir-lo tot l'estiu!!!!

    ResponElimina
  12. oh !!! Q original !! m'agrada moltíssim :D supermegafashion anirà l'Esther

    Petons !!

    ResponElimina
  13. Te ha quedado precioso, me encanta.
    Besitos guapa

    ResponElimina
  14. Júlia, és una passada de bolso!!! Segur que va estar super contenta!!
    Qui no vol amigues com tu?!!!!
    Muaks!

    ResponElimina

  15. M'ha agradat moltíssim, i el pastís que ens van portar del la pastisseria Hofmann del Borne, va ser el colofon. Gràcies per fer de divendres una vetllada tan especial. Com sempre ets una capsa de sorpreses. Com be dius, friends forever. T' estimo!!!!!!!!

    Esther

    ResponElimina
  16. ooohhh ooohhh ohhh! M'ENCANTA! L'esther deu estar hiper contenta! ets una artista Juliet!!! un petó gran gran! tinc ganes de veure't nina!!!

    ResponElimina
  17. Que no havia dit jo res aquí!!! M'agrada moltíssim, Júlia!!!! Quin regal més maco! La robeta de dins li dóna un toc eh?! Preciós!
    Petonets!!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...