dissabte, 27 de juliol del 2013

1...2...bolsos...i ..3 ...Bon Estiu!!

Avui ha estat un dia molt especial!!! 
Ja estic de vacances i que millor que començar-les amb una excursió a Vic amb la mami.

DIA DE NOIES!!!... 

Primer de tot esmorsar al Pamxocolata...Mmmm delicious!!


Hem anat a fer unes fotos dels nostres bolsos.... i com no... a la Plaça de l'Estudiant de Vic... jijijijiii!!!


El de ma mare és el de les teles Tilda i el meu el de topets!!!




Per dins... Va super bé posar-hi la cinta perquè no es noten les puntades.. 
Merci Marta per aquest consell. 

Jo no l'he enganxat amb cola, l'he apretat amb unes tenalles.






La mare el va voler amb cadeneta, però jo el vaig fer tal i com diu el kit del TM, i la veritat és que anb cinta de roba a mi em va millor.




Després de donar una volteta pel centre hem anat a dinar amb algunes de les Boges!!! 
Merci Cris i Montseta per venir! Ha estat mooolt divertit nenes!!! Estic reventada!!

I no podia faltar després una visiteta al TM.... Jijijiiii

Us vull desitjar un bon estiu guapes!!!!

Molts molts petonets!!!

16 comentaris:

  1. Que macos han quedat!!!! falta la foto amb les models!!!!!! I quin començament de vacaces oi!!!!!! La propera espero estar-hi, Molts molts petons per la Reyes!!!!:)))

    ResponElimina
  2. Quina preciositat de bolsos!!! son molt polits... tan les teles com la forma, amb cadeneta o no
    son espectaculars....Bones vacances!!!

    ResponElimina
  3. Quins bolsos mes xulos!!! i molt bona idea lo de la cinteta per tapar les puntadetas, jo tinc un que he acabat per regalar i si puc miraré de ficar-li alguna cinteta.

    ResponElimina
  4. Ooooh que xulos!!!! M'encanten aquests bolsos, la tanca és genial! Bones vacances i disfruteu d'un dia com avui. Petonets

    ResponElimina
  5. Que passis un bon estiu, Júlia!!!!! Els bolsos de pessic m'encanten....
    Us ho debieu de passar suuuuuper bé, nenes!!!!! quina envejeta!!!! i m'encanta la sintonia que sempre tens amb la teva mare!!! que b´poder compartir aquestes aficions!
    Bon estiu, Júlia!!!
    Muuuuuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!

    ResponElimina
  6. M'agraden moltisim aquests bolsos, estereu molt guapes. Bones vacançetes.

    ResponElimina
  7. Neni!!! Quina tarda tan perfecta...un dinar bonissim amb moooooooolt bona companyia...detallets inclosos, jijijij, i compres. Què més vols??? Els bolsets són una preciositat, m'encanten...
    Un petó molt gran i mil gràcies a vosaltres per venir fins a Vic. Muacks!!!!!

    ResponElimina
  8. Quins bolsos més bonics!!! M'alegra que ho passesis tan bé! Disfruta les vacances!
    Giovi

    ResponElimina
  9. Oooooohhhh, però quins bolsets tan i tan bonics que teniu les dues!!!! Tots dos m'encanten!!! Ets una artistassa!!!
    Quina llàstima de no poder venir!! Però m'alegro moltíssim que fos una tarda fantàstica!!!
    Un petó ben fort per tu i la Reyes!

    ResponElimina
  10. El de les flors roses m'encanta! Jo tenia el paper per fer scrap exactament igual! ;)

    ResponElimina
  11. Mira q el de flors es bonic... Però tot i aixi els topets em pirren !!! Em recordeu a la meva mare i a mi jajaja sempre q podem, aprofitem!

    Petons

    ResponElimina
  12. Molt bon estiu, Júlia!.
    Unes bosses molt boniques, una abraçada

    ResponElimina
  13. Que xulos tots dos, i un dia genial. Es perfecte. Petons.

    ResponElimina
  14. Que guapes que anàveu i un dia ideal de noies! Molt ben fet, molt bon estiu Júlia!

    ResponElimina
  15. Espectaculars!!! Jo tinc el de topos "repetit" igualet, igualet!!! I el porto gairebé cada dia!! Va super bé!!!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...