dissabte, 28 de setembre del 2013

Scrap & friends


Per fi he fet un altre taller de scrap...però aquesta vegada m'ho he pres diferent. 

Volia disfrutar del taller i no fer-lo estressada com l'última vegada...

En el taller de la Mariona Cardona m'ho vaig passar super bé, va ser un primer contacte amb aquest món, però m'ho vaig gestionar una mica malament ja que volia fer el mini i posar les fotos, tot el mateix dia, així que tot i que m'agrada molt com va quedar, crec que si el tornés a fer el faria diferent, amb més detallets. 

En fi, com va ser la primera vegada, ja anava conscienciada dels errors que no havia de cometre amb aquest segon taller.

El vam fer amb la Judy Alonso, autora del llibre Misión: Scrapbooking, i me'l va dedicar jijijiji!!! 

Amb la Marta, la Montse, la Núria, l'Antònia i la Marta vam anar super happies a fer-lo!! La Judy està en estat i va tenir una paciència de santa..pobreta la vam deixar ben esgotada. És més maca!!!

En fi, us poso unes fotos del taller perquè el mini encara no està acabat....em falten un parell de cosetes per acabar-lo.


Vam tenir una companyia molt especial... La Diva!!


Vam utilitzar la nova col.lecció de  Glitz. 
Em va agradar molt perquè té uns colors molt vius i atrevits. Tenen personalitat pròpia!!




La Judy ensenyant-nos alguns trucs...





I aquí totes super concentrades...



I aquí jo tallant, enganxant, imaginant...



Aviat, aviadet el mini-àlbum...
Molts petonets!!!






11 comentaris:

  1. Quina bona pinta!!!!! Ja tinc ganes de veure'l acabat.
    Una abraçada.
    Anna

    ResponElimina
  2. uoooo uooooo!!! quina entrada mes xuli! quines fotos mes genials... quina Diva mes guapa que tinc, que s'ho va menjar tot!!!! jajajajaja!!!!
    reina, mil gràcies per una entrada tan maca, m'ha encantat!!!! i fins un altre, que segur que ens veiem!!!!
    Mil petons ^^

    ResponElimina
  3. Quina envejaaaaaa!!!! De taller, de material i de profeeeeeee!!!! Estic desitjant repetir taller amb la Judy... És genial!!!! Espero que penjis les fotos del mini acabat.... Jejeje ;D

    ResponElimina
  4. Ooooooh Júlieta quin post més bonic!!!
    I lo bé que ens ho vam passar! (Nenes, us vam trobar a faltar!!!)
    La Judy és un sol, i en sap un munt!
    Ara a l'espera del proper, jiji
    Mil petons guapi!

    ResponElimina
  5. Sembla que vareu passar un dia molt aprofitat,
    A veure el resultat,. Una abraçada

    ResponElimina
  6. Carai, quina bona pinta que té totes aquestes fotos!! Realment artistes és poc!! Felicitats!

    ResponElimina
  7. Genial, genial, genial....Súper GENIAL!!!! un matí ideal, amb la millor companyia! un petona`s darling! ; - )

    ResponElimina
  8. Que contentes i felices que us veieu!!! Guapes!!!!!! Ja tinc ganes de veure el teu mini ;) Muaaaaaaaa!!!!

    ResponElimina
  9. Quina entrada més maca!! Ho vam passar bé ;)))! He d'acabar el mini encara...no pot ser!
    Petonets!!!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...