diumenge, 19 de gener del 2014

Motxilla pel David


El meu nebot David avui fa 6 anys!!! Aaaix que gran que es fa... Encara recordo la carona que feia recent nascut, tot morenet i petitó. El cas és que cada cop és més difícil fer-li regals perquè els nens d'avui en dia tenen de tot... I a part ja li he fet una pila de coses...

En fi, al final i amb el temps just a sobre i sobretot gràcies a la meva amiga Núria, vaig fer-li una motxilla. He fet servir tres teles, totes del TM.

I tota la resta del material d'una merceria del meu barri, la Toica.

La part inferior és amb tela plastificada, d'aquesta manera no s'embrutarà tant i li durarà més. La dels superherois del Robert Kaufman és una passada i la blava del folre és una de les bàsiques a tenir indispensable.



I personalitzada amb el seu nom






Aquí tenim l'Ironman, en Hulk, el Capità Amèrica i en Thor, jajajajaja!!!!





M'ho he passat molt bé fent-la!!! Ja tinc ganes de fer-ne una pel Marc, el meu nebot petit que al Març farà 4 anys. Així ara la podré fer amb temps.

Merci Núria, quina paciència que vas tenir, ets una gran mestra.

Molts petonets i fins aviat guapes!!!!




21 comentaris:

  1. Molt xula la bossa, segur que l'hi agrada molt. Es veritat, que els nebots creixen molt!. Bon diumenge.

    ResponElimina
  2. Ondia nena quina motxila!!!!! Ha quedat xulissima i que la part inferior sigui de tela plastificada es una gran idea i queda genial. La roba dels herois em te el cor robat!!!. Molts petons.:))

    ResponElimina
  3. OOOhhh!!! M'encanta Júlia!!! Les teles són una passada!!!
    Anna

    ResponElimina
  4. Molt bonica, els colors són molt alegres i divertits, molt maca l'etiqueta amb el seu nom. Petons.

    ResponElimina
  5. Pero que chuli te ha quedado Julia...me pondré yo a coser un par de ellas...jejeje...Bon dia desde la gris Castilla princesa!!!!

    ResponElimina
  6. Quina xuladaaaa! M'agrada molt, la combinació de teles és fantàstica! Felicitats!

    ResponElimina
  7. Guapa,guapa.!!!!!!!!!!
    Segur que els hi agradara molt.

    ResponElimina
  8. Moníssima!!!latela de superherois és genial!!! M'enanta!!!

    ResponElimina
  9. Ha quedat genial genial guapíssima! Un pto gran darling

    ResponElimina
  10. Ha quedado superbonita y muy practica. Felicidades para David.
    un besote guapa.

    ResponElimina
  11. molt i molt bonica! La roba és espectacular! Felicitats

    ResponElimina
  12. Júlia t'ha quedat fantàstica!!!!! Has sigut una alumna molt i molt aplicada, jijijij
    Muaks

    ResponElimina
  13. Nena, quina monada de motxilla !!! m'encana!! Em xiflen els superherois!!!! :)
    Jo també tinc ganes de fer un dia una motxilleta d'aquestes! petons !!!

    ResponElimina
  14. Quina xulada!!! És genial! Les robes són tot un encert (la dels superherois és molt bona!). El David estarà encantat!!! I el Marc deu estar desitjant la seva ;). Quina tieta que tenen!!!!!! Un petonàs!!

    ResponElimina
  15. Que divertida Júlia...m'encanta com mimes als teus nebots, ets una tieta de pe a pa, guapa!!!!

    ResponElimina
  16. Hola! M'encanten aquestes motxiles tant xules! Una pregunta com has fet l'etiqueta amb el nom? Gràcies!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...