dijous, 31 de juliol del 2014

Últim encàrrec abans de les vacances!!



Aquest és l'últim encàrrec que he fet aquest estiu. La meva cunyada, l'Àlex es va enamorar del meu bolso fluor i el de ma mare, però era més aviat per la forma, ja que a ella li agraden els vermells, més que les teles que vaig fer servir jo. Així doncs me'n va encarregar un, però del seu estil. 
Sobretot havia de ser ens tons vermells, amb tela plastificada i en fi... moníssim, jajaja!!!

Així que mirant-me les meves teles vaig deciir-me per aquestes dues. Mireu que xulo ha quedat.

Ens vam veure la setmana passada a Altafulla i el va estrenar de seguida.  Les fotos les ha fet ella mateixa des de l'apartament. Aaaix com m'agraden!!








Oi que queden bé auestes teles combinades? Les trobo molt encertades, no sé. 

És que les cosetes que es fan amb amor,t robo que desprenen llum pròpia.







Què us sembla a vosltres noies?

Molts petonets i que acabeu bé el Juliol!!





3 comentaris:

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...