dissabte, 13 de desembre del 2014

Hi havia una vegada...



Hi havia una vegada una tela preciosa de l'I love kutchi que em tenia el cor robat. 
Em vaig comprar un metre però de moment la guardo al calaix perquè és d'aquelles teles  que em fa peneta fer-la servir, per ara. Tot i això, la Mara tenia un kit fabulós per portar l'emorzar o el berenar, aixì que me'l vaig quedar amb els ulls tancats.

Mireu que boniiiiiiic!!!! N'estic totalment enamorada!




Pas 1: Posar el suquet i l'entrepà al mig




Pas 2: Tancar les solapes laterals amb el velcro






I per últim. Pas 3: Tancar la bosseta i apa cap a la feina!!

A la feina els ha encantat i tot i que és una mica infantil a mi tant me fa! Si ser infantil vol dir anar super contenta amb la meva bosseta, doncs sí que ho sóc. jijijijiiii!!! i molt orgullosa!






Molts petonets guapíssimes!!! Us animo a fer-la!


8 comentaris:

  1. Que bonito Júlia, nos ha encantado y esa tela es ideal.
    Un beso y felices fiestas

    ResponElimina
  2. M'encanta Júlia!!! Estic súper enamorada d'aquesta roba, jo aquest últim, cop vaig comprar 2 metres ; )
    Segur que aquesta bossa és l'enveja de totes les que es queden a dinar. ; )

    Una abraçada. Palmi

    ResponElimina
  3. Cuca! quina bosseta tant bonica!!! segur que deus ser l'enveja de la feina! a mi aquesta tela també em té el cor ben robat! un petó gran gran guapi. M

    ResponElimina
  4. Clar que sí!!! A mi em passa igual... aquestes teles són tan mones que també m'és igual el què pensin... potser això va amb l'edat!!! jejejeje

    ResponElimina
  5. Ooohhh!!! no havia vist mai una bosseta amb aquest patró! quina cucada!
    aquí dins crec que l'esmorzar encara és més bo! jajajajaja!
    Bones Festes, Júlia!
    Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  6. Doncs em sembla que jo també sóc una mica infantil, perquè aquesta tela m'encanta!!!! És xulíssima!!!!! I la bossa és molt pràctica! Petons!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...