divendres, 6 de març del 2015

DIY-Pot per tot


Avui us ensenyaré a reciclar un pot de Nesquik o qualsevol altre que sigui de metall. 

Aquesta idea no és pas meva, ja que la Cris de No paris de cosir me'n va regalar un fa temps i em va agradar tant que em va explicar com es feia. 

Ho he volgut compartir amb vosaltres perquè trobo que és una monada i molt fàcil de fer. Jo ja me n'he fet un per la feina i ara li en faré un altre a la meva compi.

Primer de tot, aconseguir el pot metàlic com aquest de la Nesquik.




Després el pinteu amb pintura blanca o cru. 
L'anterior q vaig fer vaig utilitzar un spray, però ara he fet servir pintura que m'ha deixat la meva mare.
Li haureu de donar una sola capa o vàries segons el tipus de pintura que feu servir, en el meu cas, més d'una passada.




Després s'ha de deixar assecar i escolliu uns washitapes que us agradin.






Combineu-los i ja està!!! 

Llest per regalar o per posar al despatx o a la oficina o a l'habitació de la costura!!!




Espero que us agradi i que en feu un munt.

Molts petonets!!

2 comentaris:

  1. Què xulo!! Molt fàcil de fer i un resultat molt maco. Un petó!

    ResponElimina
  2. Són molt resultons. Jo també en vaig fer. Pots veure'ls aquí
    http://detotcor.blogspot.com.es/2015/01/reciclatge-amb-washi-tape-reciclaje-con.html
    Petons

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...