dimecres, 2 de març del 2016

Capa per l'Èric


A les classes de prepart vam fer un grup molt maco i encara estem en contacte, entre elles està la Yuds, la mare de l'Èric que li van agradar molt les capes de bany que li vaig fer a la Nora i me'n va encarregar una.

Estic contenta d'haver-la fet!!! És el primer encàrrec que tinc després d'haver tingut a la Nora, o almenys el primer que m'he vist en cor de fer.

L'hi he posat molt d'amor i alegria amb aquest encàrrec i per tant vaig decidir de fer-li un regalet, un babetes a conjunt.

Aquí teniu la capa de bany personalitzada.




Amb tons blauets i groguets.






El babetes a conjunt amb un snap groc super xuli.






A la Yuds i el seu company els ha agradat moltíssim. Ara espero que l'Èric la disfruti molt.




Espero que us hagi agradat!!!
Molts petonets i gràcies pee passar per aquí guapes!!


3 comentaris:

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...