divendres, 22 d’abril del 2016

Picnic bag

La semana passada la Cris feia 40 anys i li volia fer un regal especial i a la vegada original. 

Com ella té de tot, era complicat decidir el qué... Així que li vaig demanar consell a la Marta del TM i em va recomanar la picnic bag... 

La veritat és que és molt divertida de cosir i una vegada acabada fa molt de goig!!! A mi m'encanta i me'n faré una segur jijijijii






A part vaig pensar en posar-li uns detallets dins per sortir tots quatre de picnic...









Espero que us hagi agradat!!!!
A mi les teles em xiflen.

Cris per molts anys un altre cop!!!

Petonets i fins aviat!!!

2 comentaris:

  1. Seguro que a tu amiga le ha encantado como a nosotras, te ha quedado perfecto. Menudo regalo más estupendo.
    Un besote

    ResponElimina
  2. M'agrada molt sobretot la manera com es tanca de dalt! em sembla molt pràctica i permet més emmagatzematge! una abraçada

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...