dijous, 29 de setembre de 2016

Motxilla xula xulaaaaa



Aquesta motxilla la vaig aprendre a fer a un taller que va fer la Montse al Ilovekutchi fa un parell d'anys, però per tornar-la a fer tenia alguns dubtes i la Núria d'Els petits retalls me'n va fer un recordatori. 
Sort d'ella, com havia de fer una pel Biel, em va passar el pas a pas.

Vaig comprar unes teles precioses a la Mara del Ilovekutchi i mireu quina monada!!

Aviso que he fet mooooltes fotos eeehhh...












Aaaaix la meva nena que ben equipada oi!? I amb moooolt d'estil jijijijiji

Molts petonets i fins aviat!!?







5 comentaris:

  1. La Nora no podria anar més conjuntada a la guarderia!! La motxilla és molt cuqui!!

    ResponElimina
  2. Anirà guapissima a la llar d'infants! T'ha quedat una motxilla molt dolceta! Una abraçada

    ResponElimina
  3. Però quines teles més maques!!! T'ha quedat xulíssima!! M'encanta!! Una abraçada!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...