divendres, 5 de juliol del 2013

Grannis en marxa


Quan vam fer la primera trobada de Boges pel Patch al Nido, vam fer ruta de tendes xules i per la tarda vam acabar al Llanàrium.

Bé, mentre algunes compraven cosetes que necessitaven, ma mare i jo anàvem mirant la tenda i les llanes... Una monada la veritat, però No sabíem quin projecte començar per comprar alguna llaneta.

Doncs bé, al final vaig dir, puc aprendre a fer grannis i faig una manteta d'estiu!!
Ai mare meva perquè sóc tant llençada???? En fi, ja en porto uns 30 i estic esgotada!!! Jijijiii!!

Ara, com a bona sagitari l'haig d'acabar... Aquí us ensenyo el que tinc fet. Ja veureu que vaig escollir unes llanes molt mediterràNies: blau marí, turquesa, blanc cru i rosa fort.




M'emporto amunt i avall les llanes amb aquest necesser tant xuli disseny de Tm.


I quan vaig al poble m'ho emporto tot dins el meu cistell de corda!

Petonets grans!!!

19 comentaris:

  1. Ets molt treballadora, és veuen molt macos aquests gramys, i el cistellet on portaar-los també és mol "xulu". Bon cap de setmana, petons.

    ResponElimina
  2. Que guaaaaaaaaaai, et quedarà monissima, ja veuràs!!! És el cotó cotton time de la smc??? M'encanta la combinació!!! Jo algun dia faré ambé alguna manteta de grannis! :) Anims, que porta feinada!! Petonets!!

    ResponElimina
  3. Pinta molt bé aquesta manteta, ja tinc ganes de veure el resultat. t'he de dir que m'ha agradat tot. Però aquest cistellet de corda el trobo genial! Un petó guapa

    ResponElimina
  4. Júlia què xulo!!! Això del ganxet enganxa molt, jo també estic liada amb ell a veure si aviat us puc ensenyar el què faig.
    Una abraçada.

    Anna

    ResponElimina
  5. Tienes un montón hechos, te quedará precioso.
    Besitos guapa

    ResponElimina
  6. Anima´t que quan la muntis t´en sentiràs molt satisfeta.
    Els colors son impactants, molt bonics.
    Bon cap de setmana

    ResponElimina
  7. Va, Júlia! no et desanimis! al final tot té la seva recompensa! no t'has de posar una daa de finalització, el més important és que gaudeixis fent els grannys i un dia ja els uniràs! ni que sigui el proper estiu! endavant! per certt, mooolt xula la combinació de colors! m'agrada molt!

    ResponElimina
  8. T'estan quedant genials aquests grannys!!!! no decaiguis..... cada cop queda menys.... has de pensar amb lo bé que estaràs quan la tinguis acabada i et puguis abrigar amb ella!!!! petons

    ResponElimina
  9. Ei Júlia els colors m'encanten i tu ets sagitari, jo també, de quin dia??????????
    Bé reina segueix així que aquest ritme la tindras acabada aviat.
    Petons preciosa.
    Núria.

    ResponElimina
  10. Quins colors més alegres i estiuencs! De mica en mica...i ens l'ensenyaràs acabada. Un petó!

    ResponElimina
  11. Tinc ganes de veure'l acabat!!! Aquí una negada pel ganxet, je je.

    ResponElimina
  12. Vaaaa julieta!!!! Q ja queda menys!!! Quedarà fantàstica! Perquè els colors són molt bonics i el més important... Perquè l'etàs fentamb tot el cor! Petó gran darling!

    ResponElimina
  13. Ànims nina!!!!!!!! Que no queda res!!!!! Ja veuràs que contenta que estaràs quan l'hagin acabat :) els colors m'encanten, i a mes, no se perquè, pero quan els veig penso en la nostra primera trobada.....una abraçada guapissima, love you!!!!

    ResponElimina
  14. Però si ja en portes un munt!!!!! Jo em vaig quedar en 9...m'hi he de posar! Et quedarà maquíssima!!!! Així que ànims que val molf la pena ;)!
    Un petonàs!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eeeiii vinga Marteta ho hem de fer junteeees eeeh!!!
      Petonets

      Elimina
    2. Jejeje! Ho intentaré! Però ho tinc difícil per agafar-te el ritme ;). Un petonet guapíssima!!!!

      Elimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...