dimecres, 30 de desembre del 2015

Tutorial porta-xumets


Per celebrar que s'acaba l'any 2015 i que ha estat un any molt especial us regalo un tutorial molt senzill i ràpid per aprendre a fer un portaxumet.

És nivell aprenent de costura i les que en sabeu més els fareu com xurros!!

Material:

-1 snap
-1 clip
-tela 5cm x 30cm



Si no teniu snaps o el clip, jo els vaig conprar al Ilovekutchi. I de trocets de tela tothom en té, oi??

Bé, primer dobleguem la tela de 5x30cm per la meitat al llarg, bonic amb bonic. 
Es pot planxar perquè quedi més exacte, això depèn de cadascú.

Se li posen agulles perquè no es mogui i cosim en forma de L, és a dir, per dalt i un lateral. Deixant el costat doblegat sense cosir i un dels trossos més curts per poder donar-li la volta a la roba.




Donar la volta és entretingut, però amb un palet que no sigui punxagut ho aconseguireu. Us ha de quedar així.




Ho planxeu i cosiu totes les vores perquè es vegi una tira tancada. La part que no està cosida la poseu cap endins amb els ditets, mig cm més o menys.

Ara doblegueu un dels extrems amb el clip a dins i cosim rematant un parell de cops. 




Quan aquesta part està feta ja queda menys. 
Ara amb les eines per colocar el snap, fem dues puncions, que seran els forats on col.locarem el snap.




La distància entre cada snap és d'uns 4cm però cadascú ho pot adaptar com li sembli millor.

Posem un i després l'altre. 
Jo faig servir un aparell molt senzill però que va de conya. També el vaig comprar al Ilovekutchi fa temps.




I voilà!!! Ja tenim el portaxumets fet!!




Aviat els fareu com xurros!!

Us ha agradat??

Jo n'he fet tres per la meva futura nena.




Molts petonets i espero que en feu molts.


FELIÇ 2016!!!!


3 comentaris:

  1. Què xulo! m'encanta el tutorial i a més em sembla a nivell senzillet...que en el meu cas és perfecte! ho intentaré!
    Una abraçada i bona entradab d'any

    ResponElimina
  2. Ooooooooooooohhh!!!! són una cucada, Júlia!
    la teva nina tindrà un aixovar preciós....
    Feliç any 2016, que no dubto que serà un gran any per a vosaltres!
    Muuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...