dijous, 22 de maig del 2014

Per la Marta!!


El dia 11 de Maig va ser l'aniversar de la Marta de MQT, coneixeu el seu blog

Tinc la sort de que siguem amigues crafteres i com ella cus molt be, vaig pensar de fer-li alguna cosa amb ganxet. Vaig buscar varis tutorials per internet i al final vaig decidir-me per aquesta web  que ens dona vàries idees. 

Auest color de corda està molt de moda i n'estic segura que el portarà molt a gusta a l'esiu.

 A veure si us agrada noies!









Espero que us hagi agradat!!! 
La Marta està molt contenta que és del que es tractava.

Molts petonets i fins aviat.




9 comentaris:

  1. Q txulo julieta!!! M'encaanta! Una cucada!!! No m'extranya q laMarta estigui contenta! Olei ole! Un pto gran gran darling. M

    ResponElimina
  2. Pues seguro que a mi tocaya le encantará, te quedó precioso.
    Besitos guapa

    ResponElimina
  3. Molt estiuenca, m´encanta el color.
    Bon cap de setmana

    ResponElimina
  4. Me gusta como quedó la bolsa el colorido me gusta mucho.
    bsos

    ResponElimina
  5. que mona la bossa, m'agrada molt!
    merci per posar el link d'on has tret la ideea!
    maria

    ResponElimina
  6. Ostres júlia k xula,
    jo fa dies que en busco una x fer i crec que aquesta és ideal!!
    m'agrada!!!!!!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...