dimecres, 7 de maig del 2014

Sampler Quilt - Block III


Ja fa dies que vaig acabar el tercer block del meu Sampler.

Aquest m'agrada molt perquè fa com un volums de superposició dels quadres, és diu Truc de cartes.

Com veieu segueixo amb les teles de l'Amy Buttler, són tant xules...

El el primer block ja us vaig dir que ho estava fent tot a mà. 
 Quan vam començar anar a l'Ateneu, la Mercè, la nostra professora, em va animar a fer un Sampler i jo xinu xanu el vaig fent a classe els dimecres i així em relaxo que falta em fa!

Serà el projecte més llarg que he fet mai, i és que si vull cosir a màquina ja ho faig a casa.




Espero que us  hagi agradat! Pel quart Block estic fent una estrella...

Molts petonets i fins aviat

5 comentaris:

  1. Júlia, a mi m'encanta cosir a mà... i les peces tenen un no sé qué especial... M'agrada molt com t'està quedant el Sampler!
    Felicitats!

    Cesca

    ResponElimina
  2. Molt xulo! a més amb robes de l'Amy Butler!! m'encanta!! Un projecte llarg, però es veu que quedarà molt bònic i s'hi et relaxa és el més important. Ens hem de cuidar. Petons

    ResponElimina
  3. Molt xulo, ja veuràs com disfrutas cosint a mà !!

    Petonetsss !!

    ResponElimina
  4. Nena!!! Q ben fet!!! Ole i ole! Ets una artista! Pto molt gran guapi! Muuuuuuaaa

    ResponElimina
  5. Amb aquestes robes m´agrada molt, trobo que te un aire flower power.
    Una abraçada

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...