divendres, 21 de novembre del 2014

La Motxilla de l'Elsa!!


L'Elsa ha fet 3 anys i pel seu aniversari li he fet una motxilla que vaig aprendre a fer al I love kutchi en un taller que donava la Montse.

És molt resultona i té molta feina però el resultat és genial. 

Espero que us agradi!!



Per darrere vam fer unes nances a conjunt amb la solapa.


M'encanten els snaps de colorins!!


I per dins els topetss blancs en fons marró xocolata i el bies vermell hi donen un contrast molt divertit!!



Aquí teniu una foto finish del taller amb la Montse i l'Ariadna.
Va ser un taller genial i vam aprendre molt! Gràcies Montse i Mara!



Molta petonets per totes i atenció que tenim el Nadal casi a sobre!!!! 

Ja esteu fent cosetes??


11 comentaris:

  1. Quin taller més xulo!!!!! M'encanta com ha quedat, la combinació de colors i els topets de dintre, és molt, molt maca! Jo no estic fent res per Nadal, sóc un desastre!
    Petonets
    Elena

    ResponElimina
  2. Oh nena, que precisosa! I tinc el mateix Sonny Angels jejeje Els tres estampats de les vostres motxilles són preciosos :P

    ResponElimina
  3. Que bonita, nos ha encantado, nos vas a tener que enseñar a hacer esas preciosas mochilas que haces. No hemos hecho ninguna y las encontramos muy dificiles.
    Un besote grande

    ResponElimina
  4. Te ha quedado una mochila preciosa.
    Besitos guapa

    ResponElimina
  5. T'ha quedat molt bonica i segur que la nena encantada... La propera potser te la farà fer rosa ;-)

    ResponElimina
  6. Guuuuappppa! que mona que va quedar la motxilla i que bé que ens ho vam passar eh! Hem de trobar més moments! un petó gran gran graaaaaan! M

    ResponElimina
  7. Buaaa!!! Jo hem vaig quedar sense poder-la fer, la peque se'm va posar malalta, aquesta motxila m’encanta, t’ha quedat GENIAL!!! Segur que l’Elsa esta super contenta.
    Petons.

    Palmi

    ResponElimina
  8. Molt bonica, la combinació de robes i colors molt encertada. La roba dels animalets és una preciositat.

    ResponElimina
  9. Preciosa !!! He canviat de lacucabonica a cuslauracus.blogspot.com.es !,,,

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...