divendres, 14 de novembre del 2014

Motxilla mapamundi!!

Quan vaig veure aquesta tela mapamundi al stand del TM a Sitges vaig dir: 
"Amb aquesta tela li faré una motxilla al pare!"

Bé, han passat uns quants mesos, però per fi l'he fet! L'he combinat amb una tela zebron marroneta preciosa. Com als meus pares els agrada tant viatjar i sortir d'excursió, segur que la farà servir un munt.

Mireu, mireu...




Aquest to de blau m'encantaaaaaaa!!!!









El meu pare està super content amb la seva motxilla i molt orgullós perquè li ha fet la seva nena.

Aviat us ensenyaré la que li he fet a la meva mare, és totalment diferent, amb tela plastificada i més cridanera... Us agradarà!

Molts petonets i gràcies per passar-vos pel meu raconet.

4 comentaris:

  1. Al teu pare SEGUR que li cau la baba!!!!! M'encanta i la farà servir molt i molt. Que vagi molt bé el taller demà guapa, jo seré molt a prop, passaré a fer-te un petonàs ;)

    ResponElimina
  2. Julia que tela más bonita, te ha quedado chulisima.
    Un beso.

    ResponElimina
  3. Està bé això de cosir per homes! Ha quedat molt xula! Petons

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...