dimarts, 28 de gener del 2014

Buff Amy


Al desembre vam anar al TM com cada any a veure la Montse i la Marta i vàrem fer algunes compres... Entre elles, ma mare es va comprar unes robes per fer-se un buff donut en tons verds... 

I com que encara no s'hi posa amb la màquina a que no sabeu a qui ho ha demanat que ho faci??

jijijiji   i jo encantada!!

M'agrada moltíssim perquè és com el que em va regalar la Núria però en verd. 

Aquesta tela de l'Amy Butler està en varis colors mmmmm!!
És fantàstica aquesta disenyadora.






La tela polar minky és un basic de les meves teles.





Us agrada??  
A ella li encanta i a mi també. 
Fer aquests buffs donut és molt divertit i fàcil, i també molt agraït perquè són maquíssims i calentons.

Molts petonets a totes!!!

18 comentaris:

  1. Que bonita!!! Las telas de Amy son una maravilla, y ese tono verde de minky es muy alegre, Me encanta

    ResponElimina
  2. Anireu igualetes però diferents. Això si molt guapes les dues! Són genials aquestes robes. Petons

    ResponElimina
  3. Quin coll més elegant!!! L'Amy és una disenyadora única...Un petó guapa!

    ResponElimina
  4. Júlieta, m'encanta!!!! Ideal per la Reyes!!!
    M'agrada els canvis que estàs fent!!! La lletra i la tonalitat de color és molt agradable per la vista! Una mica de capçalera i em sembla que tindràs un bon canvi de look!
    Muaks

    ResponElimina
  5. Julia,

    M'encanta aquest Buf verd es molt modern. Guai!!!!.

    Petonets.

    Olga

    ResponElimina
  6. Uns colors molt bonics!!., m´encanta la tela polar.
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. oooohhh ohhhh i....ooohhhh M'encanta! feu un bon tàndem tu i la mare! un petonàs a les dues darling! q vagi molt bé demà ; - )

    ResponElimina
  8. T'ha quedat molt i molt maco!! Aquesta tela és una passada!!!
    Petons bonica!

    ResponElimina
  9. OOOHHHHH!!!! m'encanta el color verd!!
    xulíssim!!!!

    ResponElimina
  10. Maquíssim Julia!!! Aquesta tela de l'Amy és una passada!!!! M'encanta!

    ResponElimina
  11. Muy bonito y muy calentito, seguro.
    Besitos guapa

    ResponElimina
  12. Una xuladdddaaaa! hi son tan comides aquests bufs….petons!

    ResponElimina
  13. Que xulissim !!!

    Com tot el q fas...

    Tens un premi per recollir al meu blog... :D http://lacucabonica.blogspot.com.es/

    Ptoons

    ResponElimina
  14. Són espectaculars tots! Però aquesta convinació de roba la trobo maquíssima i elegant!!

    ResponElimina
  15. És maquíssim!!! M'encanta aquesta combinació de colors :)))

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...