dissabte, 11 de gener del 2014

Funda Drapets


Des que vaig decidir de donar-li a la mare la Bernette quan em regalessin la Berni, vaig pensar molt en una funda per ella.  Vaig creure que seria un bon regal de Nadal i li vaig encarregar de fer-ho a l'Helena de Drapets. Si encara no la coneixeu, visiteu el seu blog, és una passada.

Només li vaig de tres coses per orientar-la, que hi posés el seu nom, que fos romàntica i que a ma mare li agradaven les teles Tilda.

Doncs bé, quan li vaig donar per Nadal va al.lucinar, bé, i jo també!!! Perquè no vaig voler obrir el paquetet que em va enviar l'Helena, era massa mono, jejeje!!!

Aquí la teniu amb tot detall.






Els colors són super encertats i molt molt finets. Mescla els grisos amb els roses i  blancs. 
Personalment crec que aquesta col.lecció de la Tilda és preciosa.








La meva mare és una gran admiradora de totes les meves amigues patchangueres, així que el fet que ho fes una d'elles la va emocionar molt. Ara diu que li fa pena treure la funda de la màquina, perquè hi queda taaant bé!!! Jajajaja!!! Tela marinera!!!

Bé, des d'aquí donar-te les gràcies Helen i per les que passeu per aaquí, espero que us hagi agradat.

Molts petonets i fins aviat




19 comentaris:

  1. Es maquísima !!!
    Em puc imaginar la il.lusió que li haurà fet !!!!

    Petonets per les dues :)

    ResponElimina
  2. Preciosa!! me encanta, la combinación d ecolores muy fina, besos

    ResponElimina
  3. Ostres quina preciositat de funda!!! No m'estranya que a la teva mare li costi desenfundar la màquina!

    ResponElimina
  4. Moníssima i cuidadissima ! Com no tenia q estar contenta la teva mare? Ara que llegeixo que tens o has tingut una bernette... com van? estic pensant en invertir una mica en una màquina però no sé per on tirar ...

    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Laura he tingut una Bernette Fun durant 2 anys, era perfecte per aprendre a fer una mica de tot, però diguem que ja me l'he "acabat", no sé si m'entens. I ara pel meu aniversari que va ser el mes passat em van regalar una Bernina 380 que ja és per tota la vida ifa de tot. Però per començar i aprendre i també per saber si aquest mundillu t'atrau o no, s'ha de començar per una senzilleta. Espero haver-te orientat. Petonets

      Elimina
    2. Gràcies Júlia per el consell !!! si tens raó amb aixó que primer he fer anar molt la q tinc ara i despres decidir... a la meva encara li falta molt per donar !! ptonsss

      Elimina
  5. Júlia m'encanta!!!!! És una cucada!!! No m'extranya que li hagi agradat tant.
    Anna

    ResponElimina
  6. Molt i molt maca, quina "ilu". A mi també em sembles uns colors molt encertats. Petons.

    ResponElimina
  7. Preciosa, y los colores muy muy acertados. Nos ha encantado.
    Un besote

    ResponElimina
  8. És preciosa!!!! M'encanten les teles tilda i queda tan romànticaaa...Petonets

    ResponElimina
  9. M'encanta!!! és molt polida i una combinació molt encertada...
    Una preciositat!!! Una abraçada

    ResponElimina
  10. Una xulada!! Estará encantanda...com jo de llegir-te sempre!!! M'encanten els teus posts... No deixis d'inspirar-nos!! Una abraçada!!!

    ResponElimina
  11. Wow!!! Quina passada de funda per la Bernette!!! Tota una finura!! Ja veus la Reyes, s'ha resistit fins el final a cosir amb màquina de cosir i ara mira, Màquina i funda.
    Muuuuaaaaaaaaa per totes dues!!!

    ResponElimina
  12. Maquissima Júlia, molt romantica i elegant.
    Bona setmana

    ResponElimina
  13. És preciosa! M'encanten els colors, la combinació, la topigrafía de les lletres, la puntilla...tot! Es veu molt ben treballada, es una passada!

    ResponElimina
  14. Una funda preciosa, sortida de les mans d'una persona fantàstica, en tots els sentits! No m'extranya que la Reyes estigui encantada ;)
    Petonets guapa!

    ResponElimina
  15. Moníssima neni! m'encanten les teles Tilda! te mare deu estar súper contenta! un petonàs a les dues!

    ResponElimina
  16. Un regal preciós! Quines mans les de l'Helena! Està tan ben feta!!!! I tu penses en tot ;). Què contebta estarà la Reyes!
    Petonets!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...