dissabte, 15 de febrer del 2014

Camí de taula


Amb l'Ariadna vam comprar un charm de Moda xulíssim l'any passat. Jo el vaig fer servir per fer un camí de taula pel poble, va ser un regal per la meva sogra. Veieu aquí el post.

Ella l'ha fet ara per sa mare, li ha quedat una monada, mireu aquest recull de fotos.




Ha fet servir una tela més gruixuda per la part de darrere en marró xocolata i topets blancs.




Bé espero que us hagi agradat.

Oi que té bon gust l'Ariadna?!


Molts petonets!!!

15 comentaris:

  1. m'encanta la combinació! és mot maco!

    ResponElimina
  2. Ooohhhh!! Xulíssim, la convinació de la roba del davant amb els topos del darrera t'ha quedat molt bé!

    ResponElimina
  3. T'ha quedat molt bonic amb aquestes robes !!!!

    Petonetss !!

    ResponElimina
  4. Un camí genial! a veure si en faig un jo també que encara és tema pendent! petons

    ResponElimina
  5. Maquíssim neni!! Aquests pretallats de Moda són idees.. i aquesta col.lecció una monada! un petó gran gran solet! m

    ResponElimina
  6. Aquest charm és una preciositat! I ha quedat un camí preciós, m'encanta la combinació amb xocolata!!! Nyammmmmm!!!
    Petonets grans!!!!

    ResponElimina
  7. és xulíssim! M'agraden molt els colors i els diferents estampats! :)

    ResponElimina
  8. Ha quedat maquíssim!! I m'has donat una bona idea ;). Què xula la combinació!
    Petoneeeets!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...