dimarts, 18 de febrer del 2014

More and more


Carai carai!!! Aqueste fundes pel mòbil són les estrelles dels meus encàrrecs últimament.

Com són amb tela plastificada no s'embruten tant, i la veritat és que són força resultones oi?!

Aquesta vegada em van demanar que fos amb tons blaus i més llempant, un altre estil diferent.

Crec que ha quedat prou bé i original.




És molt resultona oi?!




I aquesta tela plastificada és espectacular!!! Única!!



Espero que us hagi agradat. 

M'agradaria saber quin estil us agrada més, si el suau amb topets o aquest tipus més atrevit?

Molts petonets i fins aviat!



15 comentaris:

  1. pero que monería! la tela tienes razón es ideal!!!

    ResponElimina
  2. Estan muy bonitas, y se estropean menos al ser la tela plastificada, qu por cierto es una monada.
    bsos

    ResponElimina
  3. Son preciosas, y esas telas plastificadas, una idea genial.
    Un besote

    ResponElimina
  4. Mira que m'agraden els topets eh...però aquesta combinació és una passada, la mateixa que vaig fer per la capa de pluja de la Paula ;) Petonets!!!

    ResponElimina
  5. Xulísima i molt alegre !!

    A mi em tornen boja les robes amb topets ...

    Molts petonets !!

    ResponElimina
  6. Les dues!!! Que així puc canviar segons com em desperto al matí, ja ja ja Petons

    ResponElimina
  7. Monisima te ha quedado, la tela es preciosa.
    Besitos guapa

    ResponElimina
  8. Una combinació brillant Júlia! Molt maca la funda i super pràctica! Mts ptns!

    ResponElimina
  9. Per mi aquest. Els meus gustos tambe son mes llampants.
    De tota manera son molt boniques totes dues. Una abraçada.

    ResponElimina
  10. és moníssima la funda! algun dia aniré al TM a buscar teles plastificades perquè cada cop que les veig m'enamoro més i més!!

    ResponElimina
  11. Aiiiii quines fundes tan xules! aquesta també t'ha quedat genial!! Però els topets....em tiren molt ;).
    Un petó enooooorme guapíssima!

    ResponElimina
  12. És xulíssima aquesta tela llampant, a mi m'agraden les dues fundes. una setmana de cada...
    Un petonàs.

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...