dijous, 3 de maig del 2012

3 anyets


Avui 3 de maig l'Aina farà 3 anyets. Els seus pares són molt bons amics nostres i li volia fer un detallet.
Vaig començar a pensar en un vestidet de patchwork ara farà un parell de mesos, però no tenia ni idea de patronatge i realment em feia molt de respecte.

Finalment vaig regirar les meves teles i vaig trobar-ne dues que vaig comprar al Creativa de l'any passat i una altra que em va agradar de la Tilda. Amb les mides que em va donar la seva mare i amb l'ajuda de l'Artesanato m'hi vaig posar de debó. 

En fi, a mi el resultat em feia una mica de por però ara que el veig acabat m'agrada molt.

Volia que fos un vestit d'estiu divertit i fresc i crec que ho he aconseguit.



Si algun dia tinc una nena ja se que li podré fer vestidets.  

Així doncs, MOLTES FELICITATS AINETA!

Us agrada?

Per cert, gràcies perquè ja hem superat les 8.000 visites. Sou increibles!

Fins aviat

20 comentaris:

  1. Oh! Es precios! d'on has tret el patro? les teles maquissimes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El patró me'l van ensenyar a la meva esola de Manualitats i Patchwork l'Artesanato. El vestidet per darrere és creuadet i li he posat una goma. Un letó

      Elimina
  2. Dons felicitats a totes dues, perque el teu vestit es molt bonic i les robes una cucada.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Te a quedado chulisimo !! prueba superadisima!! le va a encantar !! besos!

    ResponElimina
  4. Ohhhh, m'encanta Júlia!!! A mi també m'agradaria fer-ne un a la Paula, i de fet vaig comprar uns patrons, però em fa una mica de por!!!Jejeje! T'ha quedat preciós el vestit, quin record tan bonic dels 3 anys...Per cert, ja tinc ganes de veure el que m'has dit que faràs de ganxet, m'encanta el ganxet!!! Un petonàs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si. En principi vaig a un taller de bisuteria de ganxet el proper 19 de maig a l'Artesanato. A veure con surt pq no en tinc gaire idea.
      Un petó

      Elimina
  5. Molt xulo el vestit amb aquestes robes super encertat, la nena anirà guapísima!!!
    Petons

    ResponElimina
  6. Què maco!!! Segur que li encantarà, i més encara amb questes teles de nines.
    T'has superat Júlia!

    ResponElimina
  7. Jo, t'ha quedat super guay!! a veure quan m'animo, que amb la pitufa no tinc temps de res!! un petó.

    ResponElimina
  8. oohhh q bonitoooo
    me encanta la tela de las muñequitas :)))

    ResponElimina
  9. És el primer que fas?? Doncs a part de valenta ets una artista!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si,és el primer i he tardat 2 mesos en acabar-lo i m'a passat de tot. Se'm va tacar, em vaig quedar curta, mil coses! Però al final ja està. Aquesta tarda l'he entregat i els ha agradat molt
      Gràcies!

      Elimina
  10. després de la feinada...ha valgut la pena, no?! M'encantaaa!

    ResponElimina
  11. Cuca!
    T'ha quedat genial! L'Aina deu estar preciosa amb aquest vestidet!
    Petonets
    Eva Cdn

    ResponElimina
  12. De somni Júlia, el temps que li has dedicat ha ben valgut la pena. Moltes felicitats! Mmhh em sembla que te'n demanaran molts més! Per cert, els collarets que tant d'agradaven de colors com de neó, em faria molta il·lusió que els tinguessis tu ;) Ptns

    ResponElimina
  13. Nena, molt xulo! Si busques una roba menys infantil i augmentes una mica (força!) les dimensions, tens un fantàstic vestit per l'estiu... Poca broma, que ja me l'imagino!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...