dilluns, 28 de maig del 2012

Bisuteria de ganxet


El passat dissabte 19 de maig vaig assistir amb la meva mare al monogràfic de bisuteria de ganxet que la Rosa de Delimamiloncraft donava a l' Artesanato.

Si us dic la veritat em feia molt de respecte perquè mai havia fet ganxet, però la Rosa va tenir molta paciència amb mi i em va ajudar moltísim.

Aquí teniu unes fotos de com va anar. Jo em vaig decantar per les pulseres.


Més imatges! 
La meva mare és la de la camisa blanca i jo la de blau del final.

Foto de Delimalimoncraft

Foto de Delimalimocraft

Foto de Delimalimoncraft

Va ésser un dia molt divertit i productiu! 
Us animo a fer-lo si es repeteix més endavant.

Una abraçada i fins aviat

13 comentaris:

  1. Molt maques les joies.. El ganxet és molt divertit!! A mi m'agrada molt. Petons

    ResponElimina
  2. Que guay!!! mira que es pot fer coses de ganxet!! molt xulo!!

    ResponElimina
  3. Júlia!! Moltes gràcies per venir al monogràfic amb la teva mare. Amb gent entusiasta com vosaltres dona gust treballar!! Me n'alegro que t'agradés l'experiència!! Hem de repetir, veuràs que el ganxet enganxa!
    Un petonàs!

    ResponElimina
  4. Pulseres, collarets, arracades,... i de ganxet!! :)) Que maco tot! Jo vaig provar amb això del ganxet i no hi havia manera! he de tornar a provar....
    Petons Júlia!!!!

    ResponElimina
  5. Si repeteixen, avisa'm please !!! :)

    Un petonet guapi !

    ResponElimina
  6. Què xulo!!! jo ho tinc pendent per fer lo del ganxet, en tinc moltes ganes però em falten hores. A veure si més endavant m'ho puc organitzar.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  7. ¡Cuantas cosas bonitas! Me encantan las flores.
    Besitos guapa

    ResponElimina
  8. El ganxet enganxa moltíssim!!!! Que xulo tot, m'encantaria fer un curset d'aquests ...
    Petonets!!!!

    ResponElimina
  9. Hola guapa !!!
    Gracias por tu mensajito siempre tan lindo.
    Que curso de ganchillo mas chulo has hecho.
    Las cositas que habéis hecho son preciosas.
    Un besito.
    Raquel.

    ResponElimina
  10. Que bonic !!!! segur vas passar un dia magnific

    Petons , Anna

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...