dimecres, 23 de maig del 2012

Estovalla rústica



La meva mare ha acabat aquesta estovalla rústica per prendre el té o el café a casa amb el pare.

Després de la bossa de les labors, era la seva segona peça de patchwork i a més, havia de retallar trossets molt petits per fer els triangles i les aplicacions. 

N'estic molt orgullosa perquè ho ha fet tot a mà, amb la dificultat que comporta.




Felicitats mami, t'ha quedat genial i sé que aquest post et farà una mica de vergonya, jiji.

Un petonàs!

12 comentaris:

  1. Vergonya????? Però si li ha quedat preciós!! Així dóna gust prendre café ;)!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Llàstima que hi ha alguna foto que va quedar fosca...
      Moltes gràcies

      Elimina
  2. Li ha quedat fantàstic !!!

    Ja li pots dir, res de vergonya !!!!

    Petonets guapis !!

    ResponElimina
  3. Ja pots felicitar a la teva mare, li ha quedat molt bonic!!!

    ResponElimina
  4. Dons es una cucada, la teva mare també es molt creativa, felicitats.
    Gracies per el teu comentari, això meu es una operació i espero que aviat em treguin aquest venatge tan bestia perque tinc molta feina a mitjes.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Felicita a la teva mare de part meva Júlia!!! Trobo que és una passada per ser la seva segona labor de patchwork!!! M'encanten les robes, les aplicacions, el disseny...quines artistasses esteu fetes! MUA!!!

    ResponElimina
  6. Felicitats a la mare!!! Li ha quedat molt maca!! Els colors, les robes... Un deu!!!

    ResponElimina
  7. Així dóna gust trobar el moment per la pausa de tè-cafè! Molt maco! Mts ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes felicitats a la Reyes!!! Es molt maco i jo sempre dic que el millor sempre és el amor pels petits detalls i els petits moments per compartir. Un petò per a tu i la teva mare!

      Elimina
  8. Madres al poder!! Jejjjejj genial Reyes!! Molt xulo!

    ResponElimina
  9. Como puedo ir comprovando cada viernes ,tu madre tiene una manitasssss.. que no se le resiste nada!! estoy contenta de poder compartir con ella y muchas mas las mañanas dels divendresss!! muak!!!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...