dijous, 1 d’agost del 2013

Banderola de ganxet

Ja he acabat la banderola de ganxet pel dormitori!! Aquest cotó de Natura DMC és una passada, entre la varietat de colors que té i el resultat final no m'extranya que s'hagin posat taaant de moda!! Vaig escollir el lila fluixet (regalitu del TM), el verd menta (del Llanàrium) i el corall (del Nido). Com veieu cada madeixa d'una tenda diferent... I és que vaig anar comprant sobre la marxa. El patró el vaig treure del Pinterest, a la dreta teniu el link i ho  trobareu a Crochet.

A veure que us sembla... A mi m'ha agradat moolt fer-la... Tant tant que ja n'estic fent una altra pel poble.


A punt de penjar...


Detall dels colors...





I penjadeta...


Ara el dormitori és molt més alegre... 

El millor del ganxet és que te'l pots endur a tot arreu... Encara estan de vacances pots anar fent cosetes al sofà, a la terrassa o a la piscina.... A la platja no ho provaré que no vull que se'm barregi amb la sorra.

Petonets i bon inici d'agost!!!


13 comentaris:

  1. També tinc en ment de ferme una d'aquest estil. T'ha quedat molt bé!

    ResponElimina
  2. Oooh! M'encanta! La trobo genial! I t'ha quedat tan alegre i cuquetona! Genial. Petons.

    ResponElimina
  3. És preciosa,Júlia!!!!!! m'encaaaaaanta!!!!
    T'ha quedat genial!!!! ets una artista!!!!
    Moltes felicitats i molt bon estiu!!!
    Muuuuuuuuuak!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. molt xules aquestes banderoles!!!, m'encanta la convinació de colors.

    Petonets

    ResponElimina
  5. Maquíssima, noia!!! M'agrada molt! Què bé et queden els punts! Segur que li dóna un toc ben alegre a l'habitació perquè els colors són una monada ;)). Per cert, t'he fet cas i estic amb els grannys...poc a poc!
    Un petonet!!

    ResponElimina
  6. T'ha quedat xulíssima...i la combinació de colors és genial!

    Montse

    ResponElimina
  7. com m'agraden les banderoles !!! els colors son maquíssims :D

    ResponElimina
  8. El ganxet ve tan de gust ara...t'ha quedat una banderola preciosa júlia, te la copiaré segur!!! Quin riure amb les medeixes...totes d'una botiga diferent, jajajajajaj! I la combinació és perfecta! Muacks!!!!

    ResponElimina
  9. Molt bonica, Júlia, molt alegre. Em guardo l´enllaç.
    Bon cap de setmana.

    ResponElimina
  10. M'agrada moltíssim Júlia ! els colors són molt alegres i maquíssims...ja tinc ganes de veure la pròxima ...
    1 petó

    ResponElimina
  11. M'aquíssima!! Ja buscaré el patró al pinterest!!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...