dissabte, 3 d’agost del 2013

Bolso de corda

L'Ariadna va fer 35 anys al Juliol i donant-li voltes i voltes vaig pensar en fer-li un bolso... Però volia que fos original i diferent del que ja té!

Així que quan vaig veure el tutorial de la Lady Crochet vaig pensar que era ideal: un bolso molt fresquet i estiuenc!!

Vaig anar al Nido i li vaig explicar a la Laura el que volia fer i li vaig comprar les nances de bambú i una corda de cotò divina en color corall!!!

A mi m'agrada tant que vaig dubtar en regalar-li jijijijii!! És broma Ari!!

En fi, aquí teniu un recull de fotos!







A l'Ari li va encantar i jo em vaig divertir molt ahir amb ella!! 

Petonets graaaans!!

12 comentaris:

  1. Que xulo t'ha quedat!, un regal molt bònic! Snif sif jo faig els 35 al setembre, ens fem grans! Un bolso diferent, jo encara duc tot sovint el teu jijiji. Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé que encara portis el Tilda que et va tocar al sorteig !! Jejejeje

      Elimina
  2. Molt bonic!!! El color coral és preciós i fa molt estiu! Petonets

    ResponElimina
  3. Molt xulo Júlia!!!!! El color corall m'encanta!!!!
    Anna

    ResponElimina
  4. m'agrada el color i per l'estiu és genial !! que és de ganxet ????

    ResponElimina
  5. Hola Eli!!
    Sí és de ganxet! El material és corda de cotò! He fet servir el ganxet del 8.
    Una abraçada!
    Pd. El tutorial al blog de Lady Crochet

    ResponElimina
  6. Jajajajajaja!!! Es que quan ho vaig veure vaig pensar...Ostres ara la Júlia es pensarà que li he copiat!!! Amb els dies que fa que l'he començat!!! Jajaja!!! Nena hem tingut telepatia ;) m'encanta el color que vas escollir, ja saps que jo sóc més sosseta, jeje! Segur que li va encantar a l'Ari, tant com a tu fer-li :) un petonàs guapi!!!

    ResponElimina
  7. Ostres Júlia, és molt xulo! i aquest color m'encanta. Es veu molt fresquet i estiuenc.
    Enhorabona!! Una abraçada!

    ResponElimina
  8. Noieta!! Com m'agrada aquest bolso! I es veu tan ben fet!! Miraré el tutorial a veure si sabria per on agafar-lo...el color és maquíssim!
    Un petonet!!

    ResponElimina
  9. Júliaaaa!!! estàs ben llençada amb el ganxet i el trapillo, eeehhh??? t'ha quedat genial! genial! moltes felicitats per tu i també per la teva amiga! Muuuuuak!!!!!

    ResponElimina
  10. Júlia, m'encantaaaaaa, el color, les anses de bambú ... és ideal !!! Un regal de 10, aixíq ue no m'estranya que estigués tan contenta la teva amiga !!!
    1 petó

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...