divendres, 16 d’agost del 2013

Cabàs i espardenyes

La mare ha fet aquest disseny de cabàs a conjunt amb espardenyes!!! Jo ho trobo una passada!!! 

Com pot tenir aquestes manetes tant genial!??

Va agafar un cabàs dels que té i va començar a veure clar... Unes teles de lli que tenia, una cinta de Gitanitas, una tela com de gasa i.....una bona dosi d'imaginació made by Reyes.



Les espardenyes les va fer a un taller de l'Artesanato amb aquestes teles tant boniques.


Detall de la rosa de tela de lli i cinta de Gitanitas.


Oi que són una monada?? Aquest conjuntet el trobo super finet i elegant.


Gràcies per ser aquí i visitar el meu blog! Ja hem passat les 65.000 visites i us estic molt agraïda!! 

Bon estiu a les que encara hi sou de vacances!!! 

16 comentaris:

  1. Júlia!!!! La teva mare és una passada
    de creativa! Un conjunt preciós! Preciós!!!
    Felicita-la de part meva!

    ResponElimina
  2. Felicitats a la teva mare, aquest cabàs és genial i espactacular li ha quedat genial. Muax

    ResponElimina
  3. Oooh que bonic!!! És un conjunt fantàstic, molt fi i elegant!. Felicita-la de la meva part. Un petó

    ResponElimina
  4. Feia dies que no voltava per els vostres blogs, veig que la teva creativitat no reposa ni per les vacances, i la de la teva mare tampoc.
    M´agraden molt les robes i els colors, felicitats.

    ResponElimina
  5. Senzillament m'encanta!!!!!! Ho trobo SÚPER!!!! Fa molt Reyes ;) ja la pots felicitar de part meva, Muaks!!!!!!! Una abraçada molt gran a les dues!!!

    ResponElimina
  6. quina passada!!!no tinc mes paraules ... 😳😳

    ResponElimina
  7. Un conjunt preciós!!! Com tu dius, té molt bones mans! li ha quedat molt fi, molt delicat i molt maco.
    Felicita a la teva mare!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  8. Però quina passada de conjunt!!!!
    M'encanta!!! Felicita a la teva mare, és una artistassa!!!
    Muaks!

    ResponElimina
  9. Quina artista que està feta la Reyes! Felicita.la de part meva! molt i molt bonic!!! un petó gran gran a les dues! m

    ResponElimina
  10. Júlia!!!!! Quina passada!!!! M'encanta, és preciós. Quina sort que tens.
    Una abraçada guapa!!!!
    Anna

    ResponElimina
  11. Hola Júlia! Avui he tornat de vacances i he vist aquesta preciositat.Tinc debilitat pels topos i les ralles...m'encantaaaaaa! Felicita a la mare!

    ResponElimina
  12. Ohhh! M'encanta!! Quin conjunt més bonic!! Els tons, les combinacions, el disseny...quines mans té la Reyes ;)!
    Un petonet per totes dues!

    ResponElimina
  13. Uau!!! M'estic posant al dia de tot el què has fet a l'agost! No m'havia connectat fins ara! Quina passada!! M'encanta el cabàs i les espardenyes són espectaculars!!!!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...