diumenge, 8 de juny del 2014

Judy i els topets...


Fa uns mesos vaig anar a un taller de Scrap a Cromatismes amb la Judy Alonso. Era la segona vegada que feia un taller amb ella... Però aquest post no va de Scrap sino de costura.  

Li vaig fer a la Montseta una funda pel mòbil i li vaig donar mentre feiem un cafetó abans del taller, el cas és que també hi era la Judy i la Marta, i sabeu que va passar?!

Doncs que la Judy es va enamorar de la funda i li vaig dir que li en regalaria una. 

Vam mirar els colors que li agradaven més i voilà!!!




Oi que és mona?? Les dues teles m'encanten, la veritat... 
Vaig estar pensant en quedar-me-la jijiijii!!!


A la Judy li va encantar!! Està moooolt contenta. Oi que és maco fer regalets a amigues crafteres?! 

Bé, a mi m'agrada que tinguin un trosset de mi.


Petonets a totes!

7 comentaris:

  1. Preciossa la funda per el movil. A mi tambè m'agrada regalar cosetes que faig jo, i veure la cara d'entusiasme que te l'altra persona, per mi es el millor regal. Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Jijijijiji és tant mona!!!! M'encanta!!! Q bé q ens ho vam passar eh! Un ptonas nineta! M

    ResponElimina
  3. Maquíssima!!! Les teles són una cucada. Petonets!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...