dilluns, 30 de juny del 2014

Regals per les mestres!!


La meva cunyada, l'Alexandra, volia fer un detallet a les professores dels meus nebots i em va encarregar un parell de necessers personalitzats.

Cadascun és molt diferent i els trobo xulíssims i la mar d'útils.... 
I el més important: fets per elles, pensats per elles i amb el seu nom!! 

Hi ha algun regal millor que un que ha estat pensat per tu??  Jo crec que no.

Aquest en tons liles és el de la Cristina, la professora del Marc, que té 4 anyets.




Les teles són del I love kutchi i del TM.








I aquest és per l'Anna, la professora del David, que ja té 6 anys. 
Aquest el podia fer amb els colors que jo vulgués.





No recordo on vaig comprar aquestes teles...


I oberts..




Espero que les profes se'ls mengessin a petonets perquè són uns nens boníssims i guapíssims!!! 
Amor de tieta!!

Petonets a totes i fins aviat!

8 comentaris:

  1. Són una cucada, Júlia!
    Segur q les mestres estaran d'allò més contentes!
    muuuuuuak!

    ResponElimina
  2. Nena que macoss!!! Les teles són molt xules.
    Una abraçada.
    Anna

    ResponElimina
  3. Molt bonics, i pràctics.
    Bpn cap de setmana

    ResponElimina
  4. Hola Júlia,
    Són preciosos, i si, la veritat és que quan un regal és personalitzat arriba més al fons del cor!!
    Petons.

    ResponElimina
  5. Com sempre felicitar-te perquè fas unes cosetes molt xules, m'agrada molt la combinació de robes!!!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...