dijous, 12 de juny del 2014

Maleta de cap de setmana



Que contenta estic amb la meva motxilla de viatge TM. M'ha costat lo meu i unes quantes agulles trencades, però ja està!! Ha valgut la pena i n'estic molt orgullosa. La volia tenir per setmana santa però la vaig aparcar per diferents motius.

Ha quedat molt xula i ben ferma. Aquestes teles m'encanten i l'estructura és perfecte per anar de cap de setmana. Quines ganes tenia!!

Mireu, mireu...






Quan vaig veure-la al stand del TM me'n vaig enamorar!! La necessitava jijijiji!!!
Hi havia l'opció en vermell i en blau, i les que em coneixeu ja sabeu que per mi el blau és el color per excel.lència.






Apa!!!! Llesta per marxar on faci falta per estrenar-la!




Molts petonets i fins aviat guapes!!!




9 comentaris:

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...