dimarts, 10 de juny del 2014

Mocador estiuenc


El 4 de Juny va ser l'aniversari de la Montseta i com té moltes cosetes i és una crack cosint no sabia ben bé que fer-li. 

Al final em vaig decidir per un mocador amb dues teles i una punteta de ganxet.

Els colors m'encanten!! Els trobo molt estiuencs.








Vaig treure el patró d'un kit que vaig comprar a l'Ausa Blanca de Vic, però la puntilleta de ganxet la vaig canviar per aquesta més rodoneta que m'agrada més i que la trobo més adient.

Espero que us hagi agradat a totes i sobretot que la Montse el faci servir molt.

Petonets guapes!




5 comentaris:

  1. Què maco! M'encanta aquesta roba de floretes, queda super bé amb la punteta de ganxet. Petons!

    ResponElimina
  2. Guuuuaapa!!! Em va encantar!!! Fa tope estiu, i és d colors blauets! Com a mi m'agrada! Em va fer moooolta il.lusió! Mil gràcies bonica! Muuua m

    ResponElimina
  3. M'encaaaaanta!!!! m'encaaaaanta! quin detall la puntilla de ganxet! una cucada, de veritat!
    Muuuuuuak!!!!!!!!!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...