dimecres, 25 de juny del 2014

Tea time


A la feina he canviat d'oficina i  aprofitant l'ocasió m'he fet un llibret per portar el tes, infusions, etc. 

Al Creativa vaig comprar un kit al stand de Nanuk fet per Defilsicolors maquíssim maquíssim...

A veure si us agrada!





Els tons de les teles són tant ronàntiques... Topets, vichy, lli i floretes.




I les aplicacions de Nanuk són taaaant xules...




Què us sembla el punt de festó que fa la meva Berni nova??? Jejejeje!!!




També m'he emportat la tassa que em vaig comprar al Nido de Abeja:

"Life is too short to knit with cheap yarm"




M'encanta després de dinar prendrem la meva infusió tranquileta.

Petonets i que passeu un bon dia.

7 comentaris:

  1. El trobo molt bonic i molt bona idea!!! Ideal per un momentet de plaer quan pots parar un momentet a la feina ..

    ResponElimina
  2. Oooooh nenaaaaaaaa! t'ha quedat monissim!!! Aquest kit és que m'encanta!!! petons!!

    ResponElimina
  3. Preciós! la tela de floretes de l'interior és maquíssima!!

    ResponElimina
  4. Que cosa más bonita¡¡¡¡¡¡, nos ha encantado.
    Un beso guapa.

    ResponElimina
  5. Uauuuu quina preciositat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'encanta!!!!!!!!!!!!!!!
    Un petonet.

    ResponElimina
  6. Molt bonic, i m'encanta la etiqueta del gat, i la tela de topets. Petons.

    ResponElimina
  7. Una cucada, es preciosa!. Molt be la puntada d'aplicació de la Berni,

    Petons.

    Olga

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...